Re: WinNT 3.51 Error:Intermediate file error during pipe

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Thu 28 Sep 1995 - 21:01:23 MET

Tomasz K/loczko (sem. II FTiMS) napisal(-a) :

> Od pewnego czasu pracuje na winNT 3.51, gdzie od czasu do czasu podczas
> wyswietlania pewnych informacji w sesji dosowej (CMD.EXE) i przepuszczaniu
> tych informacji przez more pojawia mi sie komunikat:
>
> Intermediate file error during pipe

Dobre. Czy mozesz podrzucic swoje zmienne srodowiska? Sprobuje pogrzebac.

> Wg dokumentacji do systemu jest to komunikat informujacy o tym ze TEMP

Czytasz dokumentacje do MS ???? A skad ja wziales ????

> jest ustawiony na miejsce gdzie nie mam praw zapisu lub nie mam miejsca na
> dysku, co jest totalna bzdura (zasoby lokalne i ilosc wolnego miejsca
> na dysku ok. 400MB).
> Po za tym wykonuje dosc rozbudowane kompilacje uzywajac MSVC 1.51.
> Kompilacje zapuszczam w sesji Dosowej (CMD.EXE).

no comments.

> Od czasu do czasu kompilacja wywala sie z komunikatem: Can not open file.
> Oba bledy pojawiaja sie ni z gruchy ni z pietruchy ( lolosowo).

Czy masz calkowita pewnosc co do prawidlowej konfiguracji komputera? Pachnie
mi to bardziej sprzetem.

> Pomimo ze jestem legalnym uzytkownikiem ww produktow wole zwrocic sie z
> zapytaniem na liste, bo inaczej niezle bym klal przez telefon, czego nie
> lubie.

:)))
Ale moze jednak bys sprobowal we Wroclawiu, slyszalem ze tam pracuja ludzie:
tel. (0-71) 44-13-57 (hot-line MS).

--
Pozdrowienia,
Wojtek