Re: WinNT 3.51 Error:Intermediate file error during pipe

Autor: Stanislaw Jedrus (stanley_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 28 Sep 1995 - 22:13:45 MET

Tomasz K/loczko (sem. II FTiMS) (kloczek@$NNTPGATEWAY) wrote:

> Od pewnego czasu pracuje na winNT 3.51, gdzie od czasu do czasu podczas
> wyswietlania pewnych informacji w sesji dosowej (CMD.EXE) i przepuszczaniu
> tych informacji przez more pojawia mi sie komunikat:

> Intermediate file error during pipe

> Wg dokumentacji do systemu jest to komunikat informujacy o tym ze TEMP
> jest ustawiony na miejsce gdzie nie mam praw zapisu lub nie mam miejsca na
> dysku, co jest totalna bzdura (zasoby lokalne i ilosc wolnego miejsca
> na dysku ok. 400MB).

Od siebie radze ci zrezygnuj z NT
Mialem to zainstalowane z CD na dysku przez dwa dni (tyle mi starczylo
cierpliwosci). Po tym okresie doszedlem do wniosku ze chodzi to dobrze
o ile zasoby komputera ograniczaja sie do twardego dysku. Okazuje sie
ze sie mylilem. Nawet plikow nie moze to obsluzyc poprawnie.
Zreszta NT to wogole ciekawostka jedyna w swoim rodzaju:
- moj CD-ROM posluzyl mi jedynie do instalacji, dalej nie bylo go
  w stanie NT obsluzyc (ciekawe co, podobno mozna odpalac wszystko
  co DOSowe - wszystko oprocz driverow).
- z 16 bitowym driverem QIC-80 moglem sie pozegnac od razu,
  nie bylo takiej sily, ktora by zmusila NT do zaakceptowania tego,
  (podobno jest pelna zgodnosc ze standartem WIN 3.1)
- moj modem mam zainstalowany na COM3 - IRQ 5, porty standartowe COM3
  po zwalczeniu NT ze obsluzyl to wreszcie system przy starcie
  zglasza komunikat ze adresy I/O portu COM3 pokrywaja sie z adresami
  I/O portu COM3 - i takie cos jako krytyczny blad systemu...

Mozna by jeszcze wyliczyc pare innych przypadkow ale ostatni
wymieniony spowodowal natychmiastowa deinstalacje systemu.

stanley_at_zeus.polsl.gliwice.pl