Re: WinNT 3.51 Error:Intermediate file error during pipe

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 28 Sep 1995 - 23:21:50 MET

kloczek@$NNTPGATEWAY (Tomasz K/loczko (sem. II FTiMS)) wrote:

>Intermediate file error during pipe
>
>Wg dokumentacji do systemu jest to komunikat informujacy o tym ze TEMP
>jest ustawiony na miejsce gdzie nie mam praw zapisu lub nie mam miejsca na
>Od czasu do czasu kompilacja wywala sie z komunikatem: Can not open file.
>Oba bledy pojawiaja sie ni z gruchy ni z pietruchy ( lolosowo).

>e-mail : kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl

pewnie to ustawiles. ale sprawdz czy masz zmienna TEMP , ewentualnie TMP .
Niektore programy siegaja do tej drugiej. Zdaza sie tez, ze po wejsciu do
sesji dosa z niewiadomych przyczyn braknie miejsca dla zmiennych srodowiska,
i zaczyna sie drzec ze nie moze zapisac bo nie ma uprawnien.
(nie pracowalem na NT, ale na win311 plus NetWare. w sumie podobne problemy
  z win-dosem)
                                oOOo
                       | Grzegorz Szyszlo network administrator |
                       | mailto:ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl |