Re: <predkosc skladaka - ludzie!! zmieniajcie subject!!!>

Autor: wojtekp_at_tch.waw.pl
Data: Sun 20 Aug 1995 - 20:04:34 MET DST

> hi!

> oo... to dokladnie odwrotnie niz u mnie :) moj skladak bazowany na
> UMC U5S/40 jest widocznie szybszy od wszystkich firmowych DX4/100
> i Pentium 60/66. wszystko zalezy od tego, jakie elementy
> dobierzesz... wiekszosc skladakow to:

[Dosc duzo wyciete]

> [...]
> programow uzytkowych, pare kompilatorow, kilkadziesiat programow
> testujacych, takze os/2 (ostatnio znajomi wpadli na taki pokazik i...
> byli zaskoczeni tak komputerkiem jak i samym osem - zeby bylo
> dokladniej to powiem ze byl to Krzysio Mlynarski z zona (pozdrawiam
> ich przy okazji)).
>
> pozdrawiam
> karpio
>
> ps. moze bysmy wreszcie zaczeli mowic o tym, o czym miala byc ta
> lista czyli troszke o sprzecie, systemach, moze troszke o aplikacjach
> (ale nie za duzo)... jak na razie to jest troszke nudnawo.

No !!! Jestem zaszokowany. Przepraszam, ale mialem na Twoj temat wyrobione
zdanie (przepraszam, nie najlepszej jakosci). W tej chwili zmieniam
calkowicie. Zgadzam sie. W 101%. Wiecej powiem, podpisuje sie rekami i
nogami pod tym pomyslem. Czy idac w slad Twoich wypowiedzi nie powinnismy
stworzyc czegos na ksztalt HOWTO??? Nie jakies promowanie firmy, ale
bardziej wskazanie ogolnych cech na jakie nalezy zwracac uwage podczas
szukania czy innych czynnosci zwiazanych z zabawa ze sprzetem. Bardzo
chetnie pomoge.

                                                               Wojtek

Computers are not intelligent. Wojtek Piecek
They only think they are. UNIX Administrator
e-mail: <wojtekp_at_tch.waw.pl> or <wojtekp_at_batory.waw.pl>