Re: <predkosc skladaka - ludzie!! zmieniajcie subject!!!>

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 21 Aug 1995 - 18:08:47 MET DST

> No !!! Jestem zaszokowany. Przepraszam, ale mialem na Twoj temat wyrobione
> zdanie (przepraszam, nie najlepszej jakosci). W tej chwili zmieniam
> calkowicie. Zgadzam sie. W 101%. Wiecej powiem, podpisuje sie rekami i
> nogami pod tym pomyslem. Czy idac w slad Twoich wypowiedzi nie powinnismy
> stworzyc czegos na ksztalt HOWTO??? Nie jakies promowanie firmy, ale
> bardziej wskazanie ogolnych cech na jakie nalezy zwracac uwage podczas
> szukania czy innych czynnosci zwiazanych z zabawa ze sprzetem. Bardzo
> chetnie pomoge.
> Wojtek

Witam pomownie!
Dzieki Wojtku za mile slowa :). Postaram sie (moze sie uda?) zebys
nie musial ponownie zmieniac zdania na moj temat... ;) Musze Ci
powiedziec, ze juz od jakiegos czasu mysle nad czyms takiem... W tej
chwili mam troche roboty z PL-BBSowa strona WWW (a tak - strona sie
robi, chociaz jakby sprawa troche ucichla, i nawet coraz lepiej to
wyglada), swoim BBS i paroma innych rzeczami. Najlepiej byloby chyba
stworzyc strone WWW, z czytelnym helpem, ilustracjami, odnosnikami do
ew. firm (mozna tam znalezc cenniki, parametry sprzetu podawane przez
producentow itp). Mysle, ze jak znajde chwilke to cos takiego zaczne
robic... Potem latwo bedzie np. wextrahowac plik textowy z dokumentu
html, ale wlasciwie po co skoro jest lynx? Bede pamietal, ze
deklarowales pomoc - moze inni tez sie przylacza?

pozdrawiam
karpio