Re: <predkosc skladaka - ludzie!! zmieniajcie subject!!!>

Autor: Michal Mosiewicz (mimo_at_pdi.lodz.pl)
Data: Mon 21 Aug 1995 - 22:35:14 MET DST

On 21 Aug 95 at 17:07, Andrzej Karpinski wrote:

> wyglada), swoim BBS i paroma innych rzeczami. Najlepiej byloby chyba
> stworzyc strone WWW, z czytelnym helpem, ilustracjami, odnosnikami do
> ew. firm (mozna tam znalezc cenniki, parametry sprzetu podawane przez
> producentow itp). Mysle, ze jak znajde chwilke to cos takiego zaczne
> robic... Potem latwo bedzie np. wextrahowac plik textowy z dokumentu
> html, ale wlasciwie po co skoro jest lynx? Bede pamietal, ze
> deklarowales pomoc - moze inni tez sie przylacza?

A propos takiej strony, to moze by zrobic cos w rodzaju takiego
wirtualnego laboratorium. Wyobrazam to sobie tak, ze jak ktos
znajdzie cos ciekawego do kupienia, co w jego mniemaniu ma dobry
stosunek mozliwosci/cena, to wrzuca informacje o tym do tego
laboratorium i inni moga sobie poczytac.

Ja juz myslalem o utworzeniu czegos takiego na WWW, ale moi
providerzy niestety nie moga sie zdecydowac na udostepnienie
uzytkownikom CGI. (Wlasnego serwera tez nie chce puszczac, bo by sie
jeszcze obrazili...)

Jak jakis administrator temat podchwyci, to moge sie w to wlaczyc.

Pozdrawiam
--- Michal

IRC: MiMo
WWW: http://www.pdi.lodz.pl/~mimo