Re: Troche wieksze pytanko...

Autor: Michal Mosiewicz (mimo_at_pdi.lodz.pl)
Data: Wed 26 Jul 1995 - 17:11:40 MET DST

On 26 Jul 95 at 8:50, sp7yav_at_kielce.ampr.org wrote:

> czesc!
> Od roku posiadam karte S3 801. Jak dotad nie mialem z nia najmniejszych
> problemow. Jak ja kupowelem porownywalem ja z Cirrusem, i wyszla o wiele
> lepiej.
> Pozdrawiam.

Ja juz od prawie 3 lat pracuje z V24 BitBlasterem z S3 964. W tej
chwili to juz nie jest zadna nowosc, a raczej staroc. Ale bije na
glowe nawet dosc nowe Cirrusy. A z Cirrusami rozni moi znajomi maja
kupe problemow. Na przyklad drivery do Linuxa i z pakietu DJGPP nie
pozwalaja u kumpla odpalic trybow wyzszych niz 640x480 mimo, ze
teoretycznie sa szanse odpalenia nawet 1024x768.
--- Michal

IRC: MiMo
WWW: http://www.pdi.lodz.pl/~mimo
tel: PL Acc. Code + 42 148340