S3 problemy :(

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 26 Jul 1995 - 17:11:50 MET DST

> Ja juz od prawie 3 lat pracuje z V24 BitBlasterem z S3 964. W tej
> chwili to juz nie jest zadna nowosc, a raczej staroc. Ale bije na
> glowe nawet dosc nowe Cirrusy. A z Cirrusami rozni moi znajomi maja
> kupe problemow. Na przyklad drivery do Linuxa i z pakietu DJGPP nie
> pozwalaja u kumpla odpalic trybow wyzszych niz 640x480 mimo, ze
> teoretycznie sa szanse odpalenia nawet 1024x768.
> --- Michal
>
> IRC: MiMo
> WWW: http://www.pdi.lodz.pl/~mimo
> tel: PL Acc. Code + 42 148340
> adr. Michal Mosiewicz
> [...]

Ja od niedawna mam S3 805 VLB. Ale mam z nia kupe problemow :(( nie wiem
w czym lezy przyczyna.

oto spis tych problemow:

1.byly 3 dyskietki, ale nie bylo driverow do os/2 (?!?)
2.w trybach 64K colors wysmienicie mi sie windows wiesza (ten 3.1)
   co w trybach 256 colors nie wystepuje, a w standardowych 16 colors
   to juz prawdziwa zadkosc. aha, w true color tez mi sie jeszcze nie
   wysypalo.
     Po czym poznaje ze sypie sie na grafice ? ano po tym ze niewiadomo
     kiedy mam na ekranie oboz koncentracyjny, tzn. roznokolorowe pionowe
     paski, i kursor w postaci sporego prostokata - tez w paski.
     Jak przesuwam mysza, to ten kursor tez sie przesuwa, i tylko tyle.

Z tego co zauwazylem, w 64 kolorowych trybach karta ma naprawde wisielczy
   humor, ale jest tez niesamowicie szybka. Wiesza sie przy roznych programach.
A najlepszym testem, jest microsoft tetris. Skonczenie tej gry komunikatem
Game Over, w tej chwili uwazam za prawdziwy cud.

  Sciagnalem jakies nowsze drivery datowane na 94 rok do tejze karty,
nie z ftp.microsoft.com (bo stamtad sie nie dalo:( ) lecz z jakichs innych
hostow ktore prowadza mirrory. Zreszta sciagniete pliki mialy te same daty
ktore byly na microsoft. Sytuacja niestety sie nie zmienila, chiociaz
w readme pisze ze te pluskwy zostaly zlikwidowane.

   Na lamach tej listy prosze, wrecz blagam . czy ktos jest w stanie
rozwiazac moj problem ? Jesli nie to pozbywam sie tej karty i kupuje cos
innego. (przy okazji moze zmienie plyte na pci)

pozdrawiam,
                                oOOo
                       | Grzegorz Szyszlo network administrator |
                       | mailto:ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl |