Troche wieksze pytanko...

Autor: Marcin Wisiorowski (marcin_at_python.chem.uw.edu.pl)
Data: Tue 25 Jul 1995 - 15:16:48 MET DST

Poniewaz jeden z uczestnikow listy "narzekal" na brak listow, sprobuje
wywolac dyskusje. Otoz za niedlugi czas zamierzam dokonac wymiany karty
graficznej na jakas lepsza. Interesuje mnie jakie jest Panstwa zdanie i
doswiadczenia w materii kart graficznych, stosunkowo niedrogich, dla
magistrali PCI. Ja osobiscie uwazam ze (tak mi sie wydaje) obecnie
stosunkowo niezla oferta dla zastosowan nieprofesjonalnych (czyli
domowych: wizualizacje wynikow, moze gry?) sa calkiem niezle wyroby firmy
Diamond badz Number Nine oparte o procesor graficzny S3 (i nowsze jego
odmiany). Jakie jest Panstwa zdanie na ten temat? Czy mieli Panstwo
doczynienia z tymi kartami? Pojawialy sie jakies problemy?

Z gory dziekuje za jakikolwiek odzew i pozdrawiam tych uczestnikow PECETa
ktorzy jeszcze nie wyjechali na wakacje

Marcin Wisiorowski
Wydzial Chemii
Uniwersytet Warszawski