Re: Troche wieksze pytanko...

Autor: Tomasz Finke (tom_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 26 Jul 1995 - 15:25:07 MET DST

> Ja juz od prawie 3 lat pracuje z V24 BitBlasterem z S3 964. W tej
> chwili to juz nie jest zadna nowosc, a raczej staroc. Ale bije na
> glowe nawet dosc nowe Cirrusy. A z Cirrusami rozni moi znajomi maja
> kupe problemow. Na przyklad drivery do Linuxa i z pakietu DJGPP nie
> pozwalaja u kumpla odpalic trybow wyzszych niz 640x480 mimo, ze
> teoretycznie sa szanse odpalenia nawet 1024x768.
> adr. Michal Mosiewicz

Zaraz zaraz, o ktorych Cirrusach piszesz? Ja na sprockecie mam stara
(roczna) karte CL5426 z 1MB i wyciagam na niej pod X-ami 1152x900.
Nie mialem tez klopotow z taka rozdzielczoscia na 5424 i 5428. Nie
znam kart z serii 6XXX, ale generalnie Cirrusy nie sa takie zle, a tanie.
Dla siebie naturalnie kupilbym S3...

Tomek