Re: Troche wieksze pytanko...

Autor: Michal Mosiewicz (mimo_at_pdi.lodz.pl)
Data: Wed 26 Jul 1995 - 17:11:40 MET DST

On 25 Jul 95 at 17:22, Krzysztof Wroblewski wrote:

> Kilka dni temu przyspieszylem nieco mojego staruszka 386/SX 16 MHz
> karta Hercules Dynamite. Oczywiscie nie jest to PCI :-( a wersja ISA.
> Windows zdecydowanie odzyly. Nie potrafie powiedziec na ile do tego
> sie przyczynila sama logika karty a na ile 2MB VRAM ale naprawde
> warto to bylo zrobic. Oczywiscie z mula konia wyscigowego zrobic
> sie nie da, ale jeszcze troche da sie na tym liczydle popracowac
> a $160 jest zauwazalnie mniej od ceny nowej plyty glownej.
> Krzysztof Wroblewski

Ja tam chyba najpierw zainwestowalbym w plyte. Wierze, ze
przyspieszenie jest widoczne, ale dotyczy tylko operacji odbywajacych
sie wewnatrz karty z minimalna dostawa danych z zewnatrz. Natomiast
jak chcesz wyswietlic bitmape, ktorej w Video RAMie jeszcze nie ma,
to i tak trzeba ja przeslac po wolnej szynie. I tego zaden
akcelerator nie dopali. Natomiast niewatpliwie znika koniecznosc
oczekiwania na przerysowanie sie okna po przesunieciu, co na
wolniejszych komputrach bywa upierdliwe.
--- Michal

IRC: MiMo
WWW: http://www.pdi.lodz.pl/~mimo
tel: PL Acc. Code + 42 148340