Re: losy kolekcji

Autor: wengag <wengag_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 28 Aug 2007 - 08:32:35 MET DST

Tomku,jak dla mnie , po raz kolejny ujawniłeś swój egoizm. Twoja sprawa,
mam nadzieję, że gdyby chodziło np. o żony, nie odważyłbyś się napisać
że jedni mężczyźni mają lepsze, ładniejsze żony a inni gorsze i brzydsze
. Selekcjonujesz pod kątem estetyki jak rozumiem, bo i ładny i brzydki
okaz są mineralogicznie tym samym , czyż nie? Czasami byle ziemniak,
może i jest jak brzydka żona, za to wierna.