Re: O zgrozo !!! Manifest Pełki.

Autor: Tomek Praszkier <pra_tomek_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 07 Aug 2007 - 08:56:41 MET DST

> Nie ma ¿adnego, najmniejszego nawet
> powodu, by nie wchodziæ tutaj z naszymi "ziemniakami", by nie
> przypomnieæ nawet najbardziej badziewiastej, czy nie istniej±cej
> ju¿ lokalizacji. To w³a¶nie my, zbieracze "ziemniaków", nie za¶ tzw.
> rasowi kolekcjonerzy, jeste¶my tu sol± Ziemi. Pamiêtajmy o tym.

Nie mam niestety czasu aby pisaæ tak s±¿niste teksty, ale pare s³ów
muszê napisaæ.
Ci±gle nie mogê zrozumieæ tej "apoteozy miernoty" - to tak jakby
poeta pisa³ - "tak, jeste¶my durnymi analfabetami, b±d¼my z tego
dumni, to my sól lingwistyki!!
Dziwne rozumowanie....

Dla tych co jednak wol± stawiaæ sobie cele w "w górze" a nie "w dole"
polecam nowe wydawnictwo.
Najlepsze kolekcjonerskie czasopismo Mineralogical record wyda³o
specjalny dodatek autorstwa jednego z najbardziej znanych
kolekcjonerów - Wayna Thompsona.
Ksi±¿ka "Ikons" opisuje jakie cechy ma dobry okaz, czym siê ró¿ni od
okazów srednich, jak budowaæ dobra kolekcjê itd. Przy okazji zawiera
oko³o 100 doskona³ych zdjêæ okazów uwa¿anych za "ikony"
mineralogiczne. Naprawde polecam t± lekturê, szczególnie tym osobom
które nie maj± okazji je¼dziæ na zachód i ogladaæ dobrej klasy okazów.
http://www.minrec.org/bookdetail.asp?id=42

tomek