Re: Re: O zgrozo !!! Manifest Pełki.

Autor: Andy <andyk_at_spunge.org>
Data: Tue 07 Aug 2007 - 19:56:11 MET DST

> Nie mam niestety czasu aby pisaæ tak s±¿niste teksty, ale pare s³ów
> muszê napisaæ.

Moze na tym polega wlasnie problem, ze koneserzy wybitnych okazow, czy
znawcy takich okazow nie udzielaja sie czesto na niniejszej liscie, to
powoduje ze w swiecie internetowych dyskusji mineralogicznych prawie nie
istnieja, nic lub niewiele wiadomo o ich kolekcjach i podrozach
mineralogicznych oraz wiedzy jaka posiadaja.

Zachecam do wypowiedzi na niniejszej liscie przez wszystkich
zainteresowanych kolekcjonowaniem i poszukiwaniem mineralow, zarowno
niedzielnych hobbystow jak i koneserow okazow najwyzszej klasy. Z
pewnoscia relacje tych ostatnich bardzo by dyskusje na liscie wzbogacily
i pozwolily hobbystom wzbic sie na wyzszy poziom.
Zgadzam sie z Andrzejem, ze dobre opisy przygod mineralogicznych z
pewnoscia by pobudzily wyobraznie i zachecily wiele osob do wlasnych
poszukiwan.
Jak na razie na stronie WWW niniejszej listy, oprocz opisow wypraw
Andrzeja:
http://mineraly.pg.gda.pl/promieniotworczosc/
jest tylko opis Krzysztofa:
http://mineraly.pg.gda.pl/Wycieczki/Ural/

Wyglada to tak jakby nikt inny na wyprawy mineralogiczne nie jezdzil, a
przynajmniej nie mial o czym napisac.

A przeciez kazdy moze opisac swoja wyprawe mineralogiczna (odnosnie
dowolnej klasy okazow) i wraz ze zdjeciami opublikowac na stronie WWW
niniejszej listy dyskusyjnej:
http://www.man.lodz.pl/MINERALY/

Wystarczy material do opublikowania przeslac do mnie.

Co do poczatkow mojej mineralogicznej przygody zaczynalem od zakupu w
ksiegarni ksiazki "Vademecum zbieracza kamieni szlachetnych i ozdobnych"
Sachanbiñskiego http://mineraly.pg.gda.pl/Literatura/ . Pomimo
ze ksiazka miala charakter encyklopedyczny czytalem ja niemal od A do Z
jak beletrystyke. :) Najwieksza jak dla mnie roznorodnosc interesujacych
mineralow obserwowalem kiedys w Szklarach.

ak

PS. Co do wypisania sie z listy, informacje jak sie zapisac i wypisac
znajduja sie tutaj:
http://mineraly.pg.gda.pl/jak_sie_zapisac/