Identyfikacja

Autor: Mateusz.D <policyjny_at_autograf.pl>
Data: Mon 21 Aug 2006 - 18:01:10 MET DST

Witam wszystkich! Mam ogromna prosbe ! Bardzo mi zalezy na zidentyfikowaniu
co to wogole jest...bardzo duzo mam tego na swojej dzialce :) w sumie
wykopalem w czasie kopania oczka wodnego chcialem wiedziec co to za kamienie
a sa dwa rodzaje ten zielony i zolty bardzo ladnie sie prezentuja !. Bardzo
prosze o jakiekolwiek informacje...

http://rajdowcy.xt.pl/mineraly --- pod tym adresem umieszczam zdjecia tego
co wykopalem pomozcie! :)

--
"Nie ma ludzi niewinnych są tylko źle przesłuchani"