Re: Identyfikacja

Autor: <rjuskiewicz_at_interia.pl>
Data: Tue 22 Aug 2006 - 14:37:27 MET DST

Oczywiście ta oparta na prawach fizyki. Zawsze materiał krystaliczny ma lepsze przewodzenie ciepla od nieuporządkowanego. Łatwo sprawdzić w tabelach. Na tym polega odczucie zimna czy ciepła, że ciało krystaliczne szybciej odprowadza ciepło ze skóry policzka.
Ryszard

Zostan Chlopakiem Lata! >>> http://link.interia.pl/f1998