Re: Identyfikacja

Autor: <rjuskiewicz_at_interia.pl>
Data: Tue 22 Aug 2006 - 09:36:06 MET DST

Witam! Podobne kamienie /szlaka, odpady pohutnicze/ można spotkać w okolicach Oblęgorka, tego od Sienkiewicza na sąsiednich wzgórzach. Kilkanaście okazów kiedyś zebrałem lecz po latach je wyrzuciłem jako nie minerały.
Kaśka ma rację z tym rozpoznawaniem. Najlepiej przytknąć kamień do policzka. Jeśli to będzie obsydian lub szkło czy szlaka, to będzie odczucie ciepła, a gdy to będzie materiał krystaliczny , nawet ten drobnokrystaliczny, to będziemy czuli chłód. Warto samemu sprawdzić.
Ryszard J.

Zostan Dziewczyna Lata! >>> http://link.interia.pl/f1997