Re: Identyfikacja

Autor: <rjuskiewicz_at_interia.pl>
Data: Tue 22 Aug 2006 - 14:50:10 MET DST

Najłatwiej sprawdzić doświadczalnie w następujący sposób: Na 24 godziny w jednym miejscu zoostawić szklankę /oczywiście szklaną/ i kryształ górski/ by ich temperatury się idealnie wyrównały/. Następnego dnia przytknąc do policzka oba przedmioty. Wynik jest oczywiśty. Szklanka będzie cieplejsza, czyli słabiej przewodzi ciepło.Drastycznym doświadczeniem z innej bajki jest dotkniecie policzka łyżką drewnianą i metalową
RYSZARD

Zostan Chlopakiem Lata! >>> http://link.interia.pl/f1998