Re: Gielda Mineralow w Warszawie - kiedy?

Autor: Andrzej Pełka <U238_at_wp.pl>
Data: Sun 12 Dec 2004 - 16:48:09 MET

Użytkownik "Sara" <sara_w@op.pl> napisał w wiadomości
news:mailman.25.1102864599.501.mineraly@man.lodz.pl...

> ostatnia (najmniejsza ze wszystkich) giełda w Warszawie w 2004 roku
> właśnie trwa, kończy się dzisiaj (ul. Szanajcy 5),

Ciekaw jestem, czy na giełdach pojawiają się minerały uranu (toru).
Może Ty Saro lub ktoś z użytkowników grupy wie coś o tym?

> następna będzie 26-27 lutego 2005 r. na Politechnice Warszawskiej.

O! Nadzwyczaj godne uwagi - na Politechnice Warszawskiej :-)
Właśnie od miesiąca "walczę" z pewnym bezczelnym typem w nadziei
odzyskania części moich minerałów które mu wypożyczyłem. Jeżeli
ostatecznie to się nie uda, być może zamieszczę tu odpowiedni tekst
w charakterze ostrzeżenia dla tych, którzy (podobnie jak ja) mają
skłonność obdarzać tzw. autorytety zbytnim zaufaniem. Tym razem
radioaktywność moich kamieni może zaszkodzić czyjejś reputacji.
Planowany tytuł opowieści - "Profesor mocno nadzwyczajny".
Jakąkolwiek przybierze to formę, będzie mineralnie i będzie ciekawie.

                                                          Andrzej.