Odp: Wyprawa do wnętrza Ziemi ;-)

Autor: Krzysztof Andrzejewski <krzynianek_at_wp.pl>
Data: Sun 12 Dec 2004 - 16:17:34 MET

Andrzej - taki osad to cos calkowicie normalnego w kazdej kopalni ,zwykla kwestia wentylacji i naniesionego nia najdrobniejszego pylu.Jak rozmieszcza sie w calej kopalni zalezy przede wszystkim od tego jak przebiegaja chodniki i jak zostaly porozstawiane wentylatory z nawiewaczami.Ta odslonieta i opisana czesc to ewidentna proba zorientowania sie co jest na ociosach ,moze pozniejsze ponowne rozpoznanie - pojecie nie mam.Jedno wiem -wlasnie taka prace trzeba wykonac aby zobaczyc z czym mamy do czynienia w chodniki.W kopalniach nalezacych do KGHM Polska Miedz i Zn-Pb czyli tam gdzie jezdza maszyny wydzielajace spaliny ociosy po kilku latach przypominaja asfalt.
                                   Krzysiek

Centrum Prezentów Militaria.pl - najlepsze produkty
w atrakcyjnych cenach! Nie czekaj na ostatnią chwilę,
już teraz wybierz prezent dla bliskiej Ci osoby.
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fguns.html&sid=281