Re: Gielda Mineralow w Warszawie - kiedy?

Autor: Sara <sara_w_at_op.pl>
Data: Sun 12 Dec 2004 - 20:27:02 MET

> Ciekaw jestem, czy na giełdach [w Warszawie] pojawiają się minerały uranu
(toru).
> Może Ty Saro lub ktoś z użytkowników grupy wie coś o tym?

Niestety Andrzeju, ja na giełdach nie dostrzegam niczego poza skamieniałym
drewnem (którego niestety jest bardzo mało), jestem w nie zapatrzona do tego
stopnia, ze zaćmiewa mi umysł a co dopiero wzrok ;-))
ale może ktoś z grupowiczów odpowie na Twoje pytanie

zyczę długiego wieczoru weekendowego
Sandra