Re: skamieniałe drewno

Autor: Kazimierz Kwasny <kkwasny_at_interia.pl>
Data: Fri 22 Oct 2004 - 21:53:41 MET DST

> Dziękuje i pozdrawiam
> Sara
> a tu są zdjęcia z mojej kolekcji skamienialego drewna:
> http://republika.pl/skamieniale_drewno

Witam
Swego czasu napisał Ktoś ze w Lichwinie znajdują się pnie skamieniałego
drzewa.
A że mieszkam niedaleko Lichwina ok. 50 km pojechałem zobaczyć, na tablicy
napis ,że pnie
liczą sobie 66 mln. lat i są przodkami drzew iglastych. Kształtem
przypominają duże pniaki
troche porombane, przywiozłem kilka kawałków czarnawa krzemionka ostra
krucha ale
słoi drzewiastych trudno się dopatrzeć. W okolicznych rzeczkach znajduje
podobne kamole różnej wielkosci
słoii też nie mają nie swiecą ani nie promienują czy uwazać ze są
skamieniaem drewnem.
Pozdrawiam Kazimierz

Startuj z INTERIA.PL!!! >>> http://link.interia.pl/f1837