Re: czy to uran ?

Autor: Sara <sara_w_at_op.pl>
Data: Fri 22 Oct 2004 - 22:05:13 MET DST

> Sara - bardzo sympatyczna strona i drewno bardzo ladne.

Dziekuje, bardzo mi milo, bo przeciez malo kto potrafi docenic
piekno "kamieni".

Koniecznie bede chciala odwiedzic miejsca, o ktorych mowisz.
Skamieniale drewno pasjonuje mnie od dawna i tylko czas
oraz fundusze powstrzymuja mnie przed zobaczeniem wszystkiego
i kupieniem kazdego okazu drewna :-))
Dziekuje za namiary !

> mnie jeszcze instruowano ,ze nie tylko myc rece
> po kontakcie ale przed nim starannie obciac paznokcie ,aby
> zadne drobiny nie dostaly sie pod nie.

To straszne! Nie moge obciac paznokci, lubie gdy
sa pomalowane ;-))

Pozdrawia Wszystkich
i jeszcze raz dziekuje
Sara