Re: czy to uran ?

Autor: Sara <sara_w_at_op.pl>
Data: Fri 22 Oct 2004 - 20:38:30 MET DST

>Co mnie "niepokoi" w owej ofercie - dwie rozne barwy
> fluorescencyjne w tym samym okazie???

Oczywiscie barwa fluorescencji jest zielonkawa. Nie wyrazilam
sie precyzyjnie.

>Ano po pierwsze tak jak Andrzej
> pisal - jaka dawke promieniowania rejestruje sie z tego
> kamienia??

Niestety to nie jest wykonalne :-((
Sprzedawca nie dysponuje możliwościa dokonania pomiaru.

>Napisz juz lepiej ile sobie ktos za ten okaz zyczy moze ,
>wtedy bedzie latwiej wypowiedziec sie czy warto
> podjac ryzyko.

Szcunkowa cena samego okazu (bez kosztu przesyłki z USA i
innych) wynosi 39$.

Wole jednak bezpieczniejszy rodzaj fluorescencji :-))

Dziękuje i pozdrawiam
Sara
a tu są zdjęcia z mojej kolekcji skamienialego drewna:
http://republika.pl/skamieniale_drewno