Autor: kdrozdo_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 23 Nov 2002 - 19:22:49 MET

> 2. Czy w Julianowie da się dojsć do zwałów nie stykając się
> z pieskami i
> stróżem? W niedzielę wykazywali znaczną aktywnosć i poddałem
> się

Niestety nie wiem jak jest teraz w Julianowie. Bywałem tam kilka lat temu, kiedy po zwałach można było chodzić całkiem swobodnie, a nikt mnie nie niepokoił.
Za informację o artykule dziękuję.
A tak przy okazji. Kiedyś gdzieś czytałem, niestety nie pamiętam gdzie, że poszukiwania uranu prowadzono w latach 40 i 50 w okolicach Głuszycy. Czy komuś coś wiadomo na ten temat? Czy są w terenie jakieś slady tej działalności? Pozdrawiam, Krzysztof