Autor: Marek J. Battek (battek_at_pwr.wroc.pl)
Data: Thu 28 Nov 2002 - 19:46:30 MET

> A tak przy okazji. Kiedyś gdzieś czytałem, niestety nie pamiętam gdzie, że
> poszukiwania uranu prowadzono w latach 40 i 50 w okolicach Głuszycy. Czy komuś
> coś wiadomo na ten temat? Czy są w terenie jakieś slady tej działalności?
> Pozdrawiam, Krzysztof

Prawdopodobnie nie tylko w Głuszycy i okolicach (w Grzmiącej?), również w Drogosławiu k/Nowej Rudy. Śladów w terenie nie udało mi się zidentyfikować - zbyt wiele robót
na przestrzeni dziejów tam prowadzono. Jako potwierdzenie tych przypuszczeń
mam ozalidowe podkłady do wykonania map geologicznych z opisem "Zakłady R-1",
a obejmujące te własnie tereny, niestety są to tylko podkłady, bez naniesionych
wyników badań.

                                                mjb

--
Marek J. Battek