zmywanie barwnikow:(

Autor: ania <a-n-k-a_k_at_wp.pl>
Data: Wed 08 Feb 2006 - 19:45:53 MET

Błagam, powiedzcie mi dobrzy ludzie, czym mogę zmyć z rąk czerń eriochromową, czerwień metylową i eozynę z rąk? Nie pytajcie nawet jak sie tym poplamilam. Oto czego dotychczas probowalam: woda zmydlem, proszek do prania, proszek do czyszczenia, spirytus (do pewnego stopnia zmywal, nic poza tym), aceton i terpentyne (z desperacji). Rzecz jasna jest mi to potrzebne jak najszybciej, bo wolę się z tymi rękami nie pokazywać poblicznie. z góry bardzo dziekuje za szybką odpowiedz. Pozdrawiam, Ania