Re: pierwsze wyniki i pytanko :-)

Autor: Shoan O'Mahony <tsergairl_at_wp.pl>
Data: Wed 08 Feb 2006 - 18:22:27 MET

At 13:04 2006-02-08 +0100, Shoan O'Mahony wrote:

>kurcze tylko kto i gdzie ?? :-)
>jedynie co znalazlem to juz gotowe roztwory , a tego nie chcemy :-)

Oferentów Fe(NO3)3 w postaci krystalicznej jest tylu, że nie mogę
zrozumieć, jak można nie móc tego znaleźć!

oj mozna mozna , zgadzam sie

 Czy może szukasz bezpośredniego
producenta w ilościach hurtowych?

ot i wlasnie caly problem, ilosci jakie to poszukuje to okolo 20 - 60 ton w okresie od czerwca br do wrzesnia br

i oczywiscie transport do irlandii (hihi tak na dokladke ) :-)

 A może słowo "hydrate" tłumaczysz jako
roztwór? Bo jest to sól dziewięciowodna.

wiem co znczy hydrate a takze wiem co znaczy nonahydrate :-) a skad wiem , odpowiedz wyzej :-)

pozdro

Shoan

Serwis moto.wp.pl - ponad 360 galerii - znajdź swój ulubiony samochód!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fmoto.wp.pl%2Fgaleria.html&sid=650