Autor: Piotr Krochmal (ven_at_tichy.ch.uj.edu.pl)
Data: Mon 06 May 2002 - 20:37:38 MET DST

noo jakby to powiedziec jest na tyle identyczny co CO2 naturalny przez ciebie wydychany do tego "sztucznego" uzyskiwanego z rury wydechowej, czy butli. ;-)

Diabel jak zwykle tkwi w szczegolach, z wlasnego doswiadczenia wiem iz do pewnego momentu czlowiek niezwraca uwagi na zanieczyszczenia a to one decyduja w wiekszosci o tym ktore CO2 jest lepsze...
tak samo tutaj, produkt otrzymany na skle przemyslowa charakteryzuje sie duzymi zanieczyszczeniami, bo jak jest czysty to kosztuje taka kase ze by Ci buty spadly :>> Problemem jest takze stezenie takich barwnikow, aromatow... w roslinkach sa to naprawde malutkie stezenia - no moze nie zawsze :>> ale raczej male...

Piotr Krochmal
Choragiew Rycerstwa Ziemi Krakowskiej