Autor: Piotr Krochmal (ven_at_tichy.ch.uj.edu.pl)
Data: Mon 06 May 2002 - 20:30:56 MET DST

Hej!
po pierwsze jak masz zwalone polisze to ich nie uzywaj...

co ddo pytan zaczne od konca:
"identyczny z naturalnym" - z tego co wiem oznacza ze sztuczne ale identyczne tzn udalo sie komus odnalezc czym pachnie cyftyna, syntetyzuja, i juz :-)

a tak calkiem od konca to wymog suchosc jest pewnie zwiazany z sanepidem....

3 - ten napoj z orezada ma tyle wspolnego co slynne szczanie w piwnicy do picia w szczawnicy.

co do zacienienia to przy takiej ilosci chemikaliow mozliwe sa rozne reakcje aktywowane swiatlem.

reszte znajdziesz na sieci wpisujac w google : dodatki E, dodatki do zywnosci...
ale nie radze bo odechce Ci sie jesc

z innej beczki... niewiem czy wiecie ile chemii jest w szynce... oni potrafia zwiekszyc wage szynki w tou obrobki o ok 20% z tego co pamietam :>>>

Piotr Krochmal
Choragiew Rycerstwa Ziemi Krakowskiej