Autor: Instytut Adeviq - S.P.I.N. (adeviq-spin_at_mega.com.pl)
Data: Wed 10 Apr 2002 - 13:12:42 MET DST

Witam!

Oczywiscie, nie mamy nic przeciwko by ogloszenia lub linki naszej gieldy znalazly sie na ChemFanie. W chwili, gdy ruszy gielda na ChemFanie my najprawdopodobniej zmienimy nieco charakter naszej gieldy. Myslimy o tym by zrobic z tego komis. W chwili transakcji Sprzedajacy przesylalby substancje do nas, a my po sprawdzeniu zawartosci przesylalibysmy ja do Kupujacego. W ten sposob Kupujacy ma gwarancje, ze nikt nie przysle mu pustej paczki. Zdarzalo sie to np. z ksiazkami zamawianymi z naszej gieldy (antykwariatu) ksiazek.

Pozdrawiam

Tomasz Holband
Adeviq-SPIN

P.S. Przepraszam za polskie litery, ale akurat mi sie lepiej czyta listy z polskimi czcionkami - myslalem, ze juz wszystkie systemy (Windows i Unix) maja mozliwosc odkodowania polskich czcionek. W koncu to nasz jezyk i jesli tylko sprzet to umozliwia to powinnismy z tego korzystac. Co innego listy za granice, gdzie na serwerach i komputerach nie ma zainstalowanych polskich czcionek (a np. japonskie...). Moze ktos kompetentny w technologii komputerowej sie wypowie, czy na dzien dzisiejszy jest mozliwosc by wszyscy widzieli normalne polskie czcionki.