Autor: Michal Sobkowski (msob_at_ibch.poznan.pl)
Data: Wed 10 Apr 2002 - 13:26:57 MET DST

At 13:15 10.04.02, Instytut Adeviq - S.P.I.N. wrote: [...]
>P.S. Przepraszam za polskie litery, ale akurat mi sie lepiej
>czyta listy z polskimi czcionkami - myslalem, ze juz
>wszystkie systemy (Windows i Unix) maja mozliwosc
>odkodowania polskich czcionek.

Dodajmy jeszcze Maki i będziemy mieli może nie wszystkie, ale zdecydowaną większość systemów. IMHO we wszystkich w miarę nowych wersjach polskie litery to tylko kwestia odpowiedniej konfiguracji systemu i dobrania właściwego programu pocztowego.

>W koncu to nasz jezyk i jesli
>tylko sprzet to umozliwia to powinnismy z tego korzystac.
Zgadzam się.

Michał

--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań