Autor: Michal Sobkowski (msob_at_ibch.poznan.pl)
Data: Wed 10 Apr 2002 - 13:16:37 MET DST

At 12:42 10.04.02, you wrote:
>Z mojego punktu widzenia taka gielda bylaby swietnym rozwiazaniem,
>poniewaz mimo, ze mam dostep do sporej ilosci odczynnikow na pracowni,
>to jednak kupic sobie odrobine( no, do 100 g) paru ciekawych substancji
>do domu, aby na dzialce na przyklad zmajstrowac sztuczne ognie ku
>uciesze gawiedzi.
>To by bylo cos!!

Ciekaw jestem, co z tego wyjdzie. Osobiście obawiam się, że odczynników, które wzbudzają największe apetyty, Witek nie będzie chciał sprzedawać, a na ewentualnej tablicy ogłoszeniowej bedą prawie same anonse "kupię"! No ale może tylko kraczę. :-)

>I jeszcze jedno: wielka prosba o ograniczenie polskich liter w listach.
>Szczegolnie tych dlugich, bo to sie naprawde trudno czyta.
A ja popieram pliterki! :-)
Netscape pod Linuxem to zdaje się w ogóle pomyłka, ale ogonki chyba da się ustawić?

Michał

--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań
http://www.man.poznan.pl/private/users/msob.html