Autor: Witek Mozga (mozga_at_trimen.pl)
Data: Wed 10 Apr 2002 - 08:12:03 MET DST

> Taka propozycja ma chyba szanse realizacji.

Tez tak sadze. Mysle, ze Chemfan ze wzgledu na swoja popularnosc bylby bardzo dobrym miejscem na taka gielde wymiany (polegajaca na umieszczaniu ogloszen kupie-sprzedam- zamienie). Ja moge zajac sie napisaniem strony i skryptu. Jesli macie juz jakies propozycje ogloszen, to przysylajcie je do mnie (temat 'gielda'). Postaram sie na ich podstawie zrobic prototyp strony, ktora poddam pod Wasza ocene. Jesli Tomek Holband nie ma nic przeciwko, to moznaby zduplikowac tez jego ogloszenia (do szczegolowych informacje moglby prowadzic link do Adeviqu).

Witek
http://www.trimen.pl/witek/