Autor: Pawel Malinowski (pamal_at_alfa.chem.uw.edu.pl)
Data: Wed 10 Apr 2002 - 19:54:21 MET DST

Witek Mozga wrote:

> [...]

Z mojego punktu widzenia taka gielda bylaby swietnym rozwiazaniem, poniewaz mimo, ze mam dostep do sporej ilosci odczynnikow na pracowni, to jednak kupic sobie odrobine( no, do 100 g) paru ciekawych substancji do domu, aby na dzialce na przyklad zmajstrowac sztuczne ognie ku uciesze gawiedzi.
To by bylo cos!!

I jeszcze jedno: wielka prosba o ograniczenie polskich liter w listach. Szczegolnie tych dlugich, bo to sie naprawde trudno czyta.

pozdrawiam
Pawel Malinowski