Autor: toganicz_at_bilbo.cbmm.lodz.pl
Data: Wed 10 Apr 2002 - 13:22:25 MET DST

Pawel Malinowski wrote:

> I jeszcze jedno: wielka prosba o ograniczenie polskich liter w listach.
> Szczegolnie tych dlugich, bo to sie naprawde trudno czyta.

Pomysł nie wydaje się zbyt szczęśliwy. Podejrzałem, że używasz do czytania poczty Netscape-a 4.76 pod Linuxa. Możesz sobie pod linuxa zainstalować pakiet polskich czcionek systemowych (są dostępne za darmo na stronach poświęconych linuxowi: np: http://www.linux.pl) albo poprosić swojego admistratora, żeby raczył to zrobić. Netscape radzi sobie z kodowaniem pliterek zarówno przy pisaniu jak i czytaniu poczty. W menu View wybierasz character coding i potem CentralEuropean ISO (poprawne, zgodne z Polską Normą kodowanie) lub CentralEuropean Windows (niepoprawne kodowane wewnętrzne MS Windows) i możesz spokojnie czytać maile kodowane na oba sposoby.

Tomek "polimerek" Ganicz
http://www.ceti.pl/kganicz/poli
http://www.ceti.pl/kganicz/rowery