Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Thu 08 Jul 1999 - 19:20:05 MET DST

>Witam milosnikow Chemii !
>Czy moze ktos wie jak wyglada sprawa ludzkich
>atraktantow seksualnych? Wiele ssakow wytwarza takowe
>w celu wabienia osobnikow plci przeciwnej. A jak z
>ludzmi? Kiedys obilo mi sie o uszy, ze cos tam
>odkryto. Moze cos wiecie? Napiszcie!
>Witek.

Niestety nie pamietam zrodla, ale podobno w pocie ludzkich samcow (sic!) sa dwie substancje. jedna wywolujaca u samic (sic:) pozytywne wrazenie, a druga ...... i tu jest problem. bo w czasie (znowu sic!) rui ta druga substancja jest niewyczuwalna, a poza nia dajaca wrazenie zapachu moczu. moze stad obiegowa opinia ze faceci sie nie myja albo cos takiego :)