Autor: Armand Budzianowski (armand_at_amu.edu.pl)
Data: Tue 13 Jul 1999 - 12:50:30 MET DST

Co rusz na tym swieci cos sie dzieje... Ostatnio zrobilo sie glosno na temat znalezienia w mleku brytyjskich matek ok. 350 substancji toksycznych o dawkach przewyzszajacych 40 razy dzienne dopuszczalne stezenie dla karmionego dziecka. Poniewaz jestem czesciej za dommem
niz w domu, oraz nie mam czasu na telewizje i inne takie (glowne zrodlo informacji to internet) moze ktos cos wie wiecej na ten temat.

Na razie Armi.

armand_at_amu.edu.pl
phone & SMS +48 501071255
EoF