Autor: Armand Budzianowski (armand_at_amu.edu.pl)
Data: Thu 08 Jul 1999 - 19:04:54 MET DST

Witam wszystkich, stary temat ale jeszcze go nie przegdalem i ...

> Niektorzy, co bystrzejsi studenci I roku dziwia sie, ze to co namieszali na
> laboratorium tak po prostu wylewa sie do zlewu, ale pozniej sie
> przyzwyczajaja i juz wiecej nie zadaja z tym zwiazanych pytan...

-Masz racje Andrzeju, niektorzy studenci tak bardzo sie przyzwyczajaja, ze na prowadzonej ambitnie przez pracownikow technicznych i na dodatek wzorcowej pracowni organy zapominaja o panujacych tam zasadach "odzysku" metanolu, acetonu ... i inych. Czesto bywalo tak, ze po 2 godzinach laboratorium
nie bylo juz odczynnikow, ani w czystych butelkach ani w zlewkach. Coz dac cos studentom ...
Ciekawe czy ktos sie podejmie przeliczenia ile kosztuje uczelnie zapewnienie studentowi AKTYWNEGO uczestniczenia na zajeciach laboratoryjnych. Trzeba jeszcze wziasc poprawke na to ze niektorzy maja dwie lewe rece i ich szafki ze sprzetem sa bardzo ubogie ...

Tak mi sie wydaje, ze po blizszej analizie okaze sie najdrozsze studia to nie prawnicze (bo tak niektorzy twierdza) tylko chemiczne.

armand_at_amu.edu.pl
phone & SMS +48 501071255
EoF