Re: [WINNT] "Aktualizacja" W11 do W10 32bit

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] "Aktualizacja" W11 do W10 32bit
From: Trybun <MLSCh@jachu.cb>
Date: Tue, 16 Jan 2024 09:02:03 +0100
W dniu 16.01.2024 o 00:33, Adam pisze:
Dnia Mon, 15 Jan 2024 12:36:23 +0100, Trybun napisał(a):

(...)
A tu M$ wydaje werdykt że 11 to system lżejszy od 10ki..
Nie wiem gdzie to widziałeś, ale wymagania na stronach MS są wyższe
dla 11 niż dla 10.

Czytałem wypowiedź jednego z bonzów MS którą wygłosił z okazji wydanie
11ki.
U wielu klientów albo robiłem upgrade Win 10 -> 11 albo widziałem kompy po
takim upgrade.
Komputery z proc. i5+ gen. 8+ sprawiały wrażenie, że działają efektywniej
pod Win 11.
Testów analitycznych nie przeprowadzałem.
Mam u siebie kilka laptopów różnych generacji, ale nie mam czasu.

Pewnie co komp to co innego, u mnie przy tej samej specyfikacji 10ka sprawiała lżejsze wrażenie.