Re: [WINNT] "Aktualizacja" W11 do W10 32bit

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] "Aktualizacja" W11 do W10 32bit
From: "Grzegorz Niemirowski" <grzegorz@grzegorz.net>
Date: Mon, 15 Jan 2024 12:00:55 +0100
Trybun <MLSCh@jachu.cb> napisał(a):
A wydajność chociaż wzrośnie? 10tka 64Bity sprawowała się na tym lapku całkiem nieźle, ale oczekuję że 32Bity jeszcze lepiej będą chodzić, to oczekiwanie to chyba nie na miarę poziomek w lesie zimą?

Programy 64-bitowe będą działać troszeczkę szybciej, jeśli chodzi o CPU, natomiast będą potrzebowały trochę więcej RAM-u. Więc na jedno wyjdzie.

Raczej nic to nie da, praca z byle duperelem a RAM zajęty w 90% i więcej. No i nie sposób nie zauważyć wyraźnych spowolnień systemu.

Bo 4 GB to za mało na dzisiejsze czasy, sama przeglądarka może tyle zjeść. Dysk jest chociaż SSD? Procesor pewnie też jakiś stary? Nie wiem do czego chcesz używać tego laptopa, ale zastanowiłbym się nad kupnem nowego. A może jakiś lekki Linux? Ale tu też powraca pytanie do czego będziesz używać tego sprzętu.

Ja przez dłuższy czas używałem E6400, z Core 2 Duo, 8 GB RAM, dyskiem SSD i Windows 10. Nawet kartę WiFi/Bluetooth wsadziłem z wyższego modelu. Dało się pracować, ale jednak pewna uciążliwość była. W końcu stwierdziłem, że to nie ma sensu i laptop poszedł na OLX, a zamiast niego kupiłem nowszy (używany, poleasingowy).

A tu M$ wydaje werdykt że 11 to system lżejszy od 10ki..

Nie wiem gdzie to widziałeś, ale wymagania na stronach MS są wyższe dla 11 niż dla 10.

--
Grzegorz Niemirowski
https://www.grzegorz.net/