Re: [WINNT] Wygodne jednorazowe połaczenie dwóch komputerów przez LAN

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Wygodne jednorazowe połaczenie dwóch komputerów przez LAN
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Thu, 26 Jan 2023 19:16:22 +0100
Przypomina mi się, jakie były cyrki przy łączeniu XP z NT (2k).
Lub jeden Home drugi Prof.
Zwykle jeden widział drugiego, a drugi nie widział pierwszego, lub na odwrót. I to było szczęście, bo z tego co widział dawało się ssać i pchać ;-).
Czary mary w postaci ingerencji w rejestr i ustawianie "stacks".
Upór wielu antywirów.
Itp. itd.

Bardziej od skrętki mnie dziwi, że zwykłe USB nie pozwala na połączenie dwóch
hostów.

Nie, nie uważam aby XP było wybitnym OS-em, 10 jest lepsze (przeskoczyłem 7 i
8, więc nie porównam).

-----
Wpisanie statycznych IP to jest pół minuty.
Robisz z tego sztuczny problem.