Re: [WINNT] Wygodne jednorazowe połaczenie dwóch komputerów przez LAN

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Wygodne jednorazowe połaczenie dwóch komputerów przez LAN
From: robot <robot-falszywy@o2.pl>
Date: Thu, 26 Jan 2023 15:57:43 +0100
W dniu 26.01.2023 o 09:06, m4rkiz pisze:
W dniu 25.01.2023 o 17:14, robot pisze:
czy za każdym razem muszę przechodzić przez
mozolną konfigurację LAN, czyli ustawianie ręcznie
IP, bramy, nazwy grupy roboczej, dodawanie nowych użytkowników,
hasła, udostępniania folderów, nadawania praw użytkownikom i tak dalej?

Nie chodzi o sytuacje, kiedy komputery są połączone na stałe w sieci,
tylko dajmy na to ktoś przychodzi do mnie z laptopem,
podłączam go do mojego pc skrętką po LANie w celu przerzucenia plików.

skoro po lanie to co za problem dać mu ip z dhcp?

zakładając windowsa to jeśli pliki nie są 'tajne' to na hoście klikasz babyftp, jak są to konfigurujesz uprzednio jeden raz windowsowy serwer ftp

wszystko co robisz na gościu, to wklepujesz ftp://nazwahosta i zasysasz...

To może być to o co mi chodziło.
Wypróbuję dzisiaj.
W razie problemów jeszcze się odezwę.
Dzięki.