Re: [WINNT] Thunderbird samoczynnie aktualizuje do wersji 102?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Thunderbird samoczynnie aktualizuje do wersji 102?
From: "radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl>
Date: Wed, 23 Nov 2022 22:25:10 +0100
Wed, 23 Nov 2022 15:05:01 +0100, w <637e288e$0$550$65785112@news.neostrada.pl>,
Roman Tyczka <romantyczka@hate.you.spammer> napisał(-a):

> Typie, musisz wiedzieć, że nie jestem z obsługi klienta, żeby odpowiadać
> wszystkim nieudacznikom komputerowym, którzy nie potrafią trzymać
> porządku w systemie i im się TB wywala.

Ooo, ale widzę jesteś prawdziwym expierdem!
Toż to jakiś nieporządek oni mieli, że im się Th wysypał po całości??
Pisz, zamieniam się w słuch!

> Zaś jeśli chodzi o MS Exchange to o ile mi wiadomo przewidziano tam
> współpracę z Outlookiem, nic dziwnego w tym korpokołchozie. Patenty i
> rozwiązania microsoftu są znane z kompatybilności tylko ze sobą, ich
> "inżynieria" to szczyt niekompetencji, niezgodności z standardami,

Nie pierdol głupot -- nie działa, bo jeszcze wtyczki nie napisano do wersji
102, a nie z jakiejś mitycznej niekompatybilności.

> Zatem kop się dalej ze swoim stuningowanym systemem, wraz z kilkoma

Z racji zajęć system mam w 100% defaultowy. Teraz widać jaki z ciebie expierd z
koziej dupy...