Re: [WINNT] Thunderbird samoczynnie aktualizuje do wersji 102?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Thunderbird samoczynnie aktualizuje do wersji 102?
From: "radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl>
Date: Thu, 24 Nov 2022 23:06:10 +0100
Thu, 24 Nov 2022 20:52:07 +0100, w <637fcc22$0$463$65785112@news.neostrada.pl>,
"Andrzej P. Wozniak" <uszer@poczta.onet.pl.invalid> napisał(-a):

> Osoba podpisana jako radekp@konto.pl <radekp@konto.pl>

> Nawet w zeszłym wieku to nie było prawidłowo. Usenet jest 8-bitowy, więc
> quoted- printable w treści może występować tylko wyjątkowo, np. kiedy ktoś
> korzysta z zeszłowiecznej bramki mail-to-news.

Kodowanie jak kodowanie -- i tak jest używane w (prawie) każdym newsie.

> Ma być:
> /----

Nope. Ma być stosowany możliwie najwęższy zakres, oczywiście prawidłowy. Takim
jest ISO...2.

> Coś jednak musiało być nie tak. Ogonki w nazwach kont czy nazwach
> folderów?

W nazwach niektórych folderów akurat są, ale sypnęły się także te bez.
Po naprawieniu i usunięciu zdublowanych (pustych) u downgrade do 91 tak
naprawione foldery dalej działają.
Pewnie po upgrade znowu się spierdzielą, ale 3. raz nie będę próbował.