Re: [WINNT] Thunderbird samoczynnie aktualizuje do wersji 102?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Thunderbird samoczynnie aktualizuje do wersji 102?
From: "radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl>
Date: Wed, 23 Nov 2022 00:25:22 +0100
Mon, 21 Nov 2022 11:55:49 +0100, w <637b5935$0$464$65785112@news.neostrada.pl>,
Roman Tyczka <romantyczka@hate.you.spammer> napisał(-a):

> To są "geniusze" Twojego pokroju, którym się wydaje, że "się znajo" i
> sobie "usprawniajo" system operacyjny przez trzymanie archaicznych
> wersji, wycinanie usług i "optymalizacje" tego czego nie ogarniają.

Zajrzałem na polskie forum Mozilla i tam też walczą z twoją kacapską wersją
postępu :D

"Witam
niedawno była aktualizacja Thunderbird 102.1.2 64bity Nowy wygląd itp. Od tego
momentu na 3 komputerach nie da się pracować. Muli, blokuje się, pojawia się
nawet brak odpowiedzi. Działanie przypomina pracę na komputerze mającym 2gb
ram. Mam I5 intela, 12 gb ram, szybki SSD. Co zrobić, żeby dało się pracować?
poprzednia wersja już muliła e-maile z załącznikami ale dało się pracować
.Obecnie mam ochotę to wyrzucić i przejść na inny program. W parametrach
systemu pojazuje 38% zużycia procesora przez sam program pocztowy non stop
nawet w bezczynności. Ram w normie . Koszmar"

"Podbijam temat. Ja mam to samo. Po aktualizacji z 91.13.1 do 102.3.2 jest
dramat. Generalnie program się zawiesza na kilkanaście/kilkadziesiąt sekund
(brak odpowiedzi). Wyłączyłem wszystkie wtyczki - bez zmian. Po uruchomieniu w
trybie rozwiązywania problemów jest trochę lepiej ale problem nadal
pozostaje... Problem nie dotyczy jednego komputera tylko kilku które już
zainstalowały aktualizację..."

Do roboty tłumaczyć nierobom dlaczego nie idą z postępem i chcą, aby im program
po prostu działał.