Re: [WINNT] Thunderbird samoczynnie aktualizuje do wersji 102?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Thunderbird samoczynnie aktualizuje do wersji 102?
From: Roman Tyczka <romantyczka@hate.you.spammer>
Date: Wed, 23 Nov 2022 15:05:01 +0100
On 23.11.2022 00:34, radekp@konto.pl wrote:
Mon, 21 Nov 2022 11:55:49 +0100, w <637b5935$0$464$65785112@news.neostrada.pl>,
Roman Tyczka <romantyczka@hate.you.spammer> napisał(-a):

W świecie normalnych użytkowników TB działa po updacie, systemy są
aktualne, komputery niezawodne a BSODy tylko niemiłym wspomnieniem lat
'90tych w których nadal tkwisz mentalnie.

"Thunderbird (102.5.0) suddenly stops showing MS Exchange account and I'm given
the following error: "AADSTS900561: The endpoint only accepts POST requests.
Received a GET request."
I've been successfully using TB for years as my single email application for
viewing both my personal Gmail email and (with Owl) my Microsoft Exchange
business email. However, suddenly the MS Exchange account has stopped loading
on start-up and the following error message is provided: "AADSTS900561: The
endpoint only accepts POST requests. Received a GET request." Outlook is
painful to work with and I really need to access my business email ASAP. Any
assistance would be greatly appreciated.

Pytanie zadane przez Zat 3 godziny temu"

Ale już wygooglałem -- wersja 102 w zasadzie nie działa z MS Exchange, bo nie
zrobiono jeszcze w tej wersji obsługi. Tak mu napisz, że z jego byznesowym
Exchange tkwi mentalnie w latach 90-tych :D

Typie, musisz wiedzieć, że nie jestem z obsługi klienta, żeby odpowiadać wszystkim nieudacznikom komputerowym, którzy nie potrafią trzymać porządku w systemie i im się TB wywala. Zaś jeśli chodzi o MS Exchange to o ile mi wiadomo przewidziano tam współpracę z Outlookiem, nic dziwnego w tym korpokołchozie. Patenty i rozwiązania microsoftu są znane z kompatybilności tylko ze sobą, ich "inżynieria" to szczyt niekompetencji, niezgodności z standardami, niekompatybilności ze światem i wszelkiego nie- z definicji. Już samo działanie narzędzi M$ to sukces, ale żeby jeszcze to współpracowało z czymś spoza bańki billa to już za dużo ludzie wymagają. Zatem kop się dalej ze swoim stuningowanym systemem, wraz z kilkoma innymi łosiami, a 95% ludzkości używającej TB nawet nie zauważyła, że coś się zmieniło. Bye.

--
pzdr
Roman