Re: [WINNT] czyje dyski

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] czyje dyski
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Sat, 02 Jul 2022 16:28:28 +0100
in <news:62c0527d$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
user Grzegorz Niemirowski pisze tak:

> Nie piszesz o co właściwie chodzi. Myślałem, że o plikach
> ściągniętych z Internetu. A teraz okazuje się, że chodzi o
> zakładki. Choć nadal nie wiadomo w jakiej przeglądarce.

Wiesz trzymam w folderze "ulubione www" pliki url od początku świata
nazbierało się trochę. Kopiuje ten folder na inne laptopy pecety jak
sobie kupie znajdę nowe. Mam też url "ulubione yt" do kanałów i
filmików na youtube. Będzie tego razem z 500 plików .url.

Nowa instalka win 10 blokuje te pliki jako obce.
Rozwiązanie na dziś to będę kasował za pomocą AlternateStreamView
"obcość" tych urli. Na szczęście wystarczy to zrobić raz.

--
Piter

Adam i Ewa zostali wypędzeni z raju
za karę dostali Windows 10