Re: [WINNT] czyje dyski

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] czyje dyski
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Sat, 02 Jul 2022 10:25:42 +0100
in <tu00ch1oug643oqq04iopjvcdl7un36sap@4ax.com">news:tu00ch1oug643oqq04iopjvcdl7un36sap@4ax.com>
user radekp@konto.pl pisze tak:

> Nie wysatrczy obniżyć poziomu zabezpieczeń?

ale jak?

a sposób podany w linkach u mnie nie działa.

za to działa przelecenie dysku programem AlternateStreamView
i wymazanie historii (hidden alternate streams stored in the file
system) plikom.

facet powinien dostać Nobla za całokształt.

http://www.nirsoft.net/utils/alternate_data_streams.html

--
Piter

Adam i Ewa zostali wypędzeni z raju