Re: [WINNT] czyje dyski

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] czyje dyski
From: "Grzegorz Niemirowski" <grzegorz@grzegorz.net>
Date: Fri, 1 Jul 2022 08:14:14 +0200
PiteR <email@fauszywy.pl> napisał(a):
w10x64 21H2
Czyje powinny być dyski niesystemowe?
Obecnie sa owner SYSTEM

Mam dwa dyski niesystemowe i jeden ma właściciela SYSTEM a drugi mojego użytkownika.

Właściciel dysku nie ma aż takiego dużego znaczenia, i tak każdy folder i dysk ma swoją listę uprawnień. Na tym dysku z właścicielem SYSTEM i tak mam dostęp do wszystkiego. Z drugiej strony przestawienie właściciela na siebie ułatwia zarządzanie tymi uprawnieniami.

Nie można skopiować jpg z komorki.
url na pulpit z firefoksa
url trzeba odblokowywac.

URL to jest ogólnie adres internetowy. Chodzi o pliki URL, które są takimi internetowymi odpowiednikami plików .lnk?

--
Grzegorz Niemirowski
https://www.grzegorz.net/